Wyzwanie: dotarcie do mniej zaawansowanych użytkowników

ABBYY FineReader

ABBYY jest producentem oprogramowania służącego do rozpoznawania dokumentów oraz ich przekształcania i przechwytywania danych, wykorzystującego sztuczną inteligencję (AI). Jednym z najbardziej rozpoznawalnych produktów jest ABBYY FineReader, który bardzo dokładnie rozpoznaje teksty z PDF-ów i zdjęć oraz zamienia je na wygodną wersję do edytowania.

ABBYY FineReader był znany głównie specjalistom IT, pisały o nim pisma komputerowe i technologiczne. Działania miały pozwolić na dotarcie do mniej zaawansowanych technologicznie użytkowników i pracowników, którzy w swojej codziennej pracy zajmują się przetwarzaniem dokumentów – od firm z najróżniejszych branż i różnej wielkości, przez instytucje, instytuty, organizacje, jednostki naukowe, aż po administrację, urzędy etc. Zależało nam na tym, by ABBY FineReader był w tych grupach docelowych równie mocno rozpoznawalny, co konkurencyjne produkty.

Obecnie prowadzimy dla marki kompleksowe działania, w ramach których obsługujemy media społecznościowe (Facebook), redagujemy artykuły eksperckie, wykonujemy szereg materiałów promocyjnych oraz składamy katalogi produktowe i zajmujemy się przygotowaniem gadżetów reklamowych. 

Nasze usługi

Zadania do wykonania

  • Prezentacja ABBYY FineReader, pokazanie jego zalet oraz korzyści płynących z użytkowania.
  • Wyróżnienie ABBYY FineReader na tle konkurencyjnych produktów oraz dotarcie z informacją o marce do wybranych grup odbiorców.
  • Podtrzymanie relacji z mediami technologicznymi oraz zbudowanie nowych relacji z mediami mainstreamowymi oraz lifestyle’owymi.
Nasze działania

Propozycje
i wdrożenia

  • Kampania informacyjna dla ABBYY FineReader – „Każdy potrzebuje – praca i życie w równowadze”.
  • Kampania informacyjna miała na celu uświadomienie pracownikom biurowym uniwersalnego charakteru programu ABBYY FineReader i korzyści wynikających z wykorzystywania go w codziennych obowiązkach.
  • Za pomocą hasła „Każdy potrzebuje” chcieliśmy podkreślić, że każdy potrzebuje bezpiecznego, komfortowego i wygodnego miejsca nie tylko na co dzień, ale również w pracy oraz narzędzi, takich jak ABBYY FineReader, które ten komfort pracy zapewniają.
  • Ambasadorem akcji został Zbigniew Urbański – ekspert w dziedzinie gadżetów technologicznych, a jednocześnie miłośnik aktywnego stylu życia. Wizerunek wykorzystano w informacjach i reklamach prasowych, w programie TVN Turbo „Gadżet”, na stronie www.FineReader.pl.
  • Działania media relations, w ramach których regularnie w mediach pojawiały się informacje produktowe wraz z aranżowanymi zdjęciami.
  • Wsparcie działań w postaci reklamy prasowej i PR kontekstowego („W podróży” – magazyn dostępny w PKP Intercity), reklama online (Forbes.pl, Newsweek.pl), product placement w TVN Turbo w programie „Gadżet” i w TVN Style w programie „Pani Gadżet”.
  • Regularnie publikowaliśmy informacje oraz porady na profilu FineReader Polska na Facebooku.
  • Prowadziliśmy blog „Każdy Potrzebuje” aktualizowany co tydzień.
  • Wyprodukowaliśmy także kalendarz biurkowy „Każdy potrzebuje – praca i życie w równowadze”.
NASZE WYNIKI

Osiągnięte rezultaty

  • W efekcie prowadzonych działań program ABBYY FineReader po raz pierwszy zaistniał szeroko w mediach mainstreamowych i lifestyle’owych, a informacja o nim dotarła do mniej zaawansowanych technologicznie użytkowników i pracowników.
  • Stała współpraca z mediami pozwoliła uzyskać publikacje w wiodących mediach mainstreamowych oraz lifestyle’owych m.in. w: kobieta.gazeta.pl, zdrowie.dziennik.pl, facet.interia.pl, menstream.pl, zdrowie.onet.pl, sukcespisanyszminka.pl, komputerwfirmie.pl, Trójka Polskie Radio (rozmowa w audycji „Instrukcja Obsługi Człowieka”).
  • Profil społecznościowy każdego miesiąca notował przyrost fanów i zasięgów.
  • Nawiązując współpracę z dziennikarzami opiniotwórczymi, uwiarygodniliśmy komunikaty medialne mówiące o wysokiej jakości produktów ABBY.
  • Podtrzymaliśmy wizerunek firmy jako marki innowacyjnej, która nieustannie dąży do tworzenia produktów pomagających uczynić pracę i życie łatwiejszymi, bardziej twórczymi i satysfakcjonującymi.
NASZE INNE PROJEKTY

Więcej dobra:

pora na ciebie

Ty też możesz osiągnąć z nami
wielki sukces!

Przedstawiony powyżej opis kampanii to zaledwie wierzchołek góry lodowej i tylko jeden z przykładów naszego doświadczenia, którym możemy się podzielić. Nie sposób opisać tu każde z działań i efektów. Każdy projekt jest też inny – tak jak każda współpraca z marką, relacje jakie nawiązujemy z Klientem. Skontaktuj się z nami i stwórzmy wspólnie coś wyjątkowego.

    Back