Wyzwanie: prowadzenie profili społecznościowych

Qlogix - Adamed

Qlogix to innowacyjna firma IT dostarczającą indywidualne rozwiązania z branży telemedycyny i IT, realizująca dla Grupy ADAMED szereg zadań związanych z budowaniem rozpoznawalności ich produktów w sieci, zaproponowała poszerzenie działań o kanały takie jak Facebook i Instagram. 

Nasze usługi

Zadania do wykonania

Jako agencja otrzymaliśmy zadanie prowadzenia profili w mediach społecznościowych dedykowanych poszczególnym produktom. Zadanie wymagało dużej staranności i wiedzy dotyczącej tego, w jaki sposób można promować suplementy diety oraz leki OTC dostępne bez recepty. Pod uwagę należało wziąć m.in. wykluczenia słów i wytyczne dotyczące oznaczania grafik. 

Dodatkowo zostało nam powierzone zadanie tworzenia treści na strony produktów dedykowanych dzieciom – teksty powstawały z uwzględnieniem restrykcyjnych wytycznych, związanych z promocją suplementów diety i leków OTC.

Nasze działania

Propozycje
i wdrożenia

Przerwa na Zdrowie – Stworzenie nowej koncepcji wizualnej postów na Facebooku, tworzenie interesującego contentu związanego ze zdrowiem, przeplatanego treściami edukacyjnymi oraz postami produktowymi. Założenie i regularne prowadzenie profilu na Instagramie.

Oeparol – Stworzenie koncepcji profili na Facebooku i Instagramie oraz ich bieżąca obsługa. Wsparcie działań influencer marketingu, w ramach których specjalnie zrekrutowane instagramerki otrzymały przesyłki kreatywne. Moderacja zamkniętej grupy na Facebooku dla influencerek. Koordynacja organizowanych konkursów. Wsparcie współpracy z ambasadorką marki – Joanną Koroniewską.

Vemonis – Opracowanie strategii i regularne prowadzenie profili na Facebooku i Instagramie – kreowanie treści, podtrzymywanie zainteresowania produktem wśród kobiet, budowanie przekazu pozwalającego wyróżnić się na tle innego, dobrze znanego produktu. Działania online były wsparciem kampanii telewizyjnej. 

Recigar – Opracowanie strategii i regularne prowadzenie profili na Facebooku i Instagramie – kreowanie treści, moderowanie dyskusji związanych z procesem rzucania palenia, podtrzymywanie zainteresowania produktem, promocja aplikacji wspierającej wyjście z nałogu.

Maxi3Vena – Opracowanie strategii i regularne prowadzenie profili na Facebooku i Instagramie – kreowanie treści, zbudowanie zainteresowania produktem. Organizacja 3. etapowego konkursu z wartościowymi nagrodami. Przygotowanie kreatywnych podarunków dla dziennikarek i influencerek. 

NASZE WYNIKI

Osiągnięte rezultaty

  • Zbudowanie bardzo aktywnej i szerokiej grupy odbiorców na profilu Przerwa na Zdrowie – blisko 110 000 fanów. Profil był również doskonałym kanałem do promowania poszczególnych rozwiązań produktowych. 
  • Zbudowanie bardzo dużego zaciekawienia produktem Oeparol, co przekładało się na sprzedaż produktu i wiele zdjęć publikowanych przez użytkowniczki social mediów. 
  • Zbudowanie społeczności wokół poszczególnych produktów. 
  • Setki zgłoszeń w prowadzonych konkursach. 
  • Rozbudowanie bazy merytorycznych tekstów na stronie produktu Sambucol. 
NASZE INNE PROJEKTY

Więcej dobra:

pora na ciebie

Ty też możesz osiągnąć z nami
wielki sukces!

Przedstawiony powyżej opis kampanii to zaledwie wierzchołek góry lodowej i tylko jeden z przykładów naszego doświadczenia, którym możemy się podzielić. Nie sposób opisać tu każde z działań i efektów. Każdy projekt jest też inny – tak jak każda współpraca z marką, relacje jakie nawiązujemy z Klientem. Skontaktuj się z nami i stwórzmy wspólnie coś wyjątkowego.

    Back