Wyzwanie: utrwalenie wizerunku firmy

Wader

Zabawki marki Wader zna niemalże każdy – czy to dzięki wspomnieniom ze swojego dzieciństwa, czy za sprawą dzieci i wnuków, które bawią się nimi obecnie. Wader-Woźniak jest wiodącym polskim producentem zabawek dla najmłodszych dzieci. Spółka powstała 30 lat temu, jednak ich tradycja sięga lat 60. ubiegłego wieku, kiedy to Ryszard Woźniak zaczął produkować pierwsze zabawki. Trudno wyobrazić sobie chociażby wyjście na plażę czy do piaskownicy bez ich charakterystycznych wiaderek, łopatek i foremek. Także wielki samochód-wywrotka, który może udźwignąć ciężar do 150 kg, był towarzyszem niejednych zabaw dzieci i ich rodziców.

Chociaż marka ta jest mocno rozpoznawalna, przez wielu kojarzona była jako firma niemiecka. Ponadto konkurencyjność produktów na rynku zabawek dziecięcych jest ogromna. Działania miały utrwalić wizerunek firmy jako polskiego producenta zabawek, pokazać markę w jak najlepszym świetle, wzbudzić sentyment osób, które kiedyś też bawiły się tymi zabawkami, sprawić by jej produkty mogły stać się codziennymi towarzyszami zabaw najmłodszych. Zależało nam również na pokazaniu, że firma nie skupia się jedynie na działaniach sprzedażowych, ale wykazuje także wiele aktywności związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Nasze usługi

Zadania do wykonania

  • Zmiana postrzegania marki Wader i utrwalenie wizerunku firmy jako polskiego producenta zabawek.
  • Prezentacja produktów z oferty firmy Wader-Woźniak i poddanie ich obiektywnej ocenie.
  • Wyróżnienie kolekcji na tle konkurencyjnych ofert oraz dotarcie z informacją o marce do szerokiego grona odbiorców.
  • Budowanie relacji z mediami, pokazując działania firmy.
  • Kreowanie wizerunku i wspieranie sprzedaży za pomocą social mediów.
  • Nawiązanie komunikacji z użytkownikami blogosfery w celu wywołania interakcji wśród internetowych mam.
Nasze działania

Propozycje
i wdrożenia

  • Kompleksowe działania media relations, w ramach których w mediach pojawiały się regularne wzmianki na temat marki i jej działań, a także informacje produktowe wraz z aranżowanymi zdjęciami.
  • Opracowanie strategii i regularne prowadzenie profili na Facebooku i Instagramie – kreowanie treści, moderowanie dyskusji, podtrzymywanie zainteresowania marką.
  • Współpraca z influencerkami parentingowymi – kreatywne wysyłki produktów do testowania.
  • Konkursy budujące zaangażowanie – zarówno te organizowane w social mediach, jak i przy współpracy z blogosferą i mediami.
  • W rezultacie kreatywnej wysyłki przez cały okres wakacyjny dzieci testowały otrzymane zabawki, a relacje z zabaw oraz charakterystyki produktów wraz z ich obiektywnymi ocenami uwzględniającymi wady i zalety, systematycznie ukazywały się na blogach w formie odautorskich recenzji.
NASZE WYNIKI

Osiągnięte rezultaty

  • Profile społecznościowe każdego miesiąca notowały przyrosty fanów i zasięgów.
  • Wywołaliśmy pożądaną interakcję wśród internetowych mam (wymiana opinii i doświadczeń, udzielanie rekomendacji oraz porad, zadawanie pytań, publikowanie własnych zdjęć z produktami), docierając do nowych osób rozpoznających markę.
  • Nawiązaliśmy współpracę z blogującymi mamami, uzyskując kilkadziesiąt zaangażowanych recenzji prezentujących pojedyncze zabawki bądź zestawy produktów.
  • Stała współpraca z mediami pozwoliła uzyskiwać kilkanaście wartościowych publikacji każdego miesiąca.
  • Uwiarygodniliśmy komunikaty medialne mówiące o wysokiej jakości produktów firmy.
  • W efekcie podtrzymaliśmy wizerunek firmy jako innowacyjnej, polskiej marki podążającej za nowoczesnymi trendami oraz liczącej się z opiniami klientów.
NASZE INNE PROJEKTY

Więcej dobra:

pora na ciebie

Ty też możesz osiągnąć z nami
wielki sukces!

Przedstawiony powyżej opis kampanii to zaledwie wierzchołek góry lodowej i tylko jeden z przykładów naszego doświadczenia, którym możemy się podzielić. Nie sposób opisać tu każde z działań i efektów. Każdy projekt jest też inny – tak jak każda współpraca z marką, relacje jakie nawiązujemy z Klientem. Skontaktuj się z nami i stwórzmy wspólnie coś wyjątkowego.

    Back